YUMMIE

Kexchoklad hallon! Foto: jag

Gjorde kladdkaka förut, det blev nog världens mest misslyckade.. Ja, om man ens kan kalla det kladdkaka. Vill nog hellre kalla det skräp.
Hade ingen kakao hemma så jag tog Oboy istället, tänkte att det funkar väl säkert lika bra det. Visst luktade det ljuvligt när den väl var i ungnen. Det första problemet sen var att jag antingen hade för mycket smet eller så la jag upp det fel på plåten eller något, för det svämmade över plåten.. Tror det eller ej.
Det andra problemet var att jag inte skulle ha tagit Oboy, det smakade skit. Tänker inte ta en bit till av den kladdkakan. Fick dock inte i magen efter pyttelite. Pappa tyckte den var god, kul att nån tycker det iallafall..
Det var min lilla berättelse om när jag baka kladdkaka idag, eller ja. Ska greja lite oså nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0