VI LEVER

Ja.. Du lilla gubbe som sa att jorden skulle gå under, hoppas du förstår att du hade väldigt väldigt fel.
Liseberg igår var grymt iallafall. Hade skit kul, tack alla! Stackars Olivia som vi tvingade med på Kanonen och vi lurade henne att man blev minst blöt längst fram i Flumeride. När vi kom ur båten så var hon som en dränkt katt.
Haha, men gud så kul vi hade. Fick oss en hel del härliga skratt också. Åkte i stort sett allt. Atmosfear, check!
Det läskigaste med den var ju att när man åker upp så står det en skylt på ett tak "ångrar du dig?"
Och självklart ångra jag mig då, men.. Det var bara att leva med det. Trodde dock att den skulle vara läskigare än vad den var, faktiskt. Köpte helium ballonger och hade sjukt kul med dom, haha! Riktigt kul i bussen också.
Som sagt, tack!
Vaknade runt 14 idag, hes som bare den. Kan inte påstå att jag mår sådär jätte bra heller.
Men det funkar. Hemma själv nu och några timmar framöver skulle jag tro. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0