SOM ETT SVART TÄCKE ÖVER HIMLEN

Foton: jag
Denna dagen är snart över. Jösses så fort det har gått. Dom flesta lektionerna bara sprang förbi!
Nåja, det är ju bara bra det.
Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår som jag egentligen skulle hunnit. Men.. Nu var det så att Gabriella fick damp på Facebook och skrev bl.a att jag skulle kolla ut genom fönstret fort. Så jag gjorde det, så fick jag se ett stort mörker på himlen på ena sidan. Ett stort rökmoln kom från någonstans, resten av familjen var ute och visste allt men jag hade ingen aning om något. Så sa dom att det brinner någonstans. Sprang och hämta kameran och fort ut och ta kort. Sen kom Gabriella också. Vi åkte fram och kolla sen vart det var någonstans. Och det var vid en frigolitfabrik.
Så förmodligen är det någon som har tändt på frigolit. Lågorna var enorma, kom mängder av brannbilar och jag har aldrig sett så mycket folk i Vara en söndagskväll. Haha! Men dom fick det släckt rättså snabbt ändå. Tur att det inte spred sig.
Nog om det. Måste plugga lite sen känner jag.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

sv; jodå, det kommer nrä det kommer :D

2011-05-02 @ 18:20:16
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0