PAIN PAIN PAIN

Åh, vad jag hatar bedövning! Eller ja, det är väl bra men inte så jätte kul efter.. Har varit hos tandläkaren idag, fick sluta drygt en timma tidigare ifrån skolan.
Ni kanske undrar varför jag är hos tandläkaren 2 dagar så tätt intill. Men förra veckan drog jag ju ut en tand och idag så har jag lagat en tand. Vet inte hur många gånger min tid för lagning har blivit avbokad, haha skulle laga i februari egentligen. Men min förra tandläkare har antingen blivit sjuk eller inte kunnat osv.
Har haft hålet väldigt länge, sen förra året. Så hålet har blivit djupt, så ska dit i Augusti igen och fortsätta laga. För dom kunde inte göra mer nu då hade det blivit rotbehandling och det vill dom inte göra på unga personer.
Jaja, nog om det. Får inte äta något än på länge. Men jag är ju vrålhungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0