NEED A BREAK..?

Jag är sämst på att blogga nu, både uppdateringen och inläggen.
Men ärligt talat så har jag tappat lusten totalt till att blogga, varför bloggar jag egentligen?
Har inga bilder heller för den delen just nu, och kul att kameran dog precis när jag skulle ta andra kortet på konfirmationen idag. På tal om konfirmationen så har jag varit borta hela dagen, kyrkan i 2,5 timma, sen åt vi och fika hos min kusin. Åkte hem därifrån rättså sent också.
Men det har varit jätte trevligt! Lite tjurig för att kameran dog men.. Skulle tänkt på och ladda den igår kväll.
Menmen, så är läget.
Jag tycker det är roligare att blogga på sommaren, då det händer saker. Nu är det så tråkigt väder och det finns inget kul att ta kort på.
Funderar på att ta en bloggpaus, så får jag se när jag kommer tillbaka, om jag ens gör det.
Men jag säger till när jag tar paus isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0