MY BROTHER

Foto: jag

Det lär bli en kanon lördagkväll. Underbart god mat, jordgubbar och massa gott. Ikväll jäklar ska jag frossa chips asså! Haha nejdå.
Har varit en redigt bra dag, träffat en del saknade goda vänner. Var ju som sagt på klassfotbollen idag.
Har blåst som sjutton bara, men bättre det än ösregn som det var förra året då jag var med och spela. Är dock för gammal för att få spela den i år tyvärr.. Ska nog bada badtunna sen också.
Imorgon skulle jag spelat A-lags matchen mot Vinninga. Men jag kan inte, åh!! Ska ju på konfirmation.
Men det blir nog kul det med, förhoppningsvis. Jag hör av mig sen!

Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; haha nej det ska det bli mer o mer av det lockar läsare! :D

2011-05-28 @ 18:34:23
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0