JOHANNESVIK.. UNGEFÄR

Foto: jag
Åh, denna veckan som kommer nu, jag vill bara att den ska vara över så fort som möjligt.
Har massor att göra den här veckan, börjar få panik för jag har inte hittat något att ha på skolavslutningen än.
Svenska läxan går inte sådär jätte bra, ska skriva en berättelse med massa uttryck i och det ska ju passa in också.
Idiotiskt. Har dubbelt dubbelt dubbelt så mycket mer saker att göra asså. Åååååh!
Som ni kanske märker då, jag kommer inte ha så jätte mycket tid till datan den här veckan då.
Har match sen, lite bråttom till det med. Har nånting med fotbollen hela veckan förutom fredag.
Kan iallafall säga att min morfar fyller år idag, och jag kan tyvärr inte komma och fira han pga matchen.
Men hinner åka och säga grattis iallafall.
Nu måste jag dra. Hörs nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0