HEM LJUVA HEM

Bild från förra våren. Foto: Gabriella
Mmmmmm. Det luktar underbart. Snart dags för att äta kyckling!
Har tagit massor av bilder i helgen, kan visa några sen eller imorgon. Har varit sådär väder i Kungshamn/Smögen.
I lördags var det varmt iallafall. Och attans, jag som hade tänkt och bada i April, men så kom vi på att det var första maj idag. Då blev jag och mina syskon mindre glada. Men vi bada ändå inte, haha.
Vet inte hur lång tid det tog för mig och mamma att åka upp dit i fredags. Stannade på 2 ställen, och där var vi.. Ja, jag vet inte hur länge.
Stannade på Överby idag på vägen hem. Fick med mig lite kläder hem också, skulle kollat på present till min bror som fyller år snart men det blev lite annat också.
Skola imorgon, åh jag orkar inte! Är redan less på skiten, men det är inte långt kvar till sommarlovet nu alltså. Yes!
Men vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0