HALF

En halv enkrona. Foto: jag

Glömde ju säga förut hur matchen gick igår. Det gick riktigt bra, vi vann med 7-0. Vi hade kunnat göra ett par mål till om det inte hade blåst så förbannat mycket! Sur som en citron blev jag för jag hade väl kanske 3 skott på mål och 2 st. kunde gått i mål, för dom gick precis mot mål men så ska det ju blåsa, så bollen vänder ju riktning och flyger åt höger istället. Kan man döda vinden eller något? Haha aja. Den är la bra och ha men inte just då iallafall.
Träffade min kära vän Linn som bor där i Järpås, inte träffat henne på flera månader men igår när mitt lag gick ut ur omklädningsrummet så var det någon som ropa på mig, och när jag vände mig om fick jag se att det var hon. Jätte kul att få träffa dig nu igen efter några månader gullet ♥
Träningen gick bra, kändes som den var en kvart nästan bara men. Nåja, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0