GRATTIS BRODER

För det första, grattis till min lillebror som fyller år idag! ♥
Har så otroligt ont i munnen, speciellt i gomen/gommen (?). Aja, är iallafall super glad för klänningarna kom hem idag. Och jag har bestämt mig för vilken jag ska ha, och den får ni se den 17 juni. Hihi.
Räknade ut på matten hur många dagar och veckor det var kvar till sommarlovet. Slutar vecka 24 och det är vecka 19 nu. Och vi har bara 17 skoldagar kvar, iallafall vi. För vi har massa andra dagar i skolan som vi inte ska jobba på. Ja, vad har jag mer att säga tro..? Just det, våran matte lärare sa att vi inte kan ha matte provet det datumet som är sagt heller, så vi kanske inte får något matte prov innan sommarlovet för vi hinner inte med det. Yeeeeeey!
Var och käkade framme i Vara förut. Åh, så gott med pizza!
Har varit duktig och pluggat inför SO provet imorgon och inför om NO provet imorgon med. Så jag behöver inte plugga något mer till det nu tycker jag. Lateroo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0