FREDAG DEN TRETTONDE

Foto: jag
Kan skriva lite mer om dagen nu. Alla åkte hem för ett tag sen men min morbror åkte precis hem.
Cykla fram med syrran och brorsan förut och köpte godis. Fick en sån där.. Ja, vad det nu heter, men att man blir sugen på godis helt plötsligt sådär bara.
Aja, hade shorts idag och det var ju inte så jätte smart. Sista lektionen ösregnade det och haglade, och vi skulle ut och gå. Men vi stog i dörröppningen bara, haha. Cyklade hem sen.
Hoppas att det är fint väder imorgon. Har ingen aning om vad som händer denna helgen, blir väl bara att ta det lugnt antar jag. Var ett tag sen jag gjorde det nu när det är fullt upp hela tiden.
Någon som har haft riktigt otur idag förresten? För mig har det varit en vanlig fredag bara, tur det.
Nåja, vi hörs imorgon. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0