APELSIN KROKANT

Foto: jag

Har lite bildbrist nu så jag tog någon bild för någon helg sen.
Jösses så fort denna dagen har gått, men det är väl bara bra. Jag gör inget annat än att längta till Liseberg nu!!
Det ska bli såååå kul. Bara att det är Göteborgs varvet imorgon och det är över 30 000 pers, och dom har gratis inträde till Liseberg. Alla drar väl inte till Liseberg, men det blir nog rättså mycket folk där.. Vi får väl se hur mycket vi får åka. Skulle inte förvåna mig om det står "2 tim kö" på Atmosfear osv.
Men det ska ju bli fint väder också och det är ett härligt gäng som ska dit, så vi får väl ta och chilla annars bara. Funkar ju det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0