VAD SKA JAG BÄRA MIG ÅT?

Vad ska jag göra? Varför funkar det inte att ladda upp bilder? Det är såhär, jag kan iallafall gå in på "välja bild" grejen och jag kan trycka på bilden och trycka på välj. Men sen, när jag trycker på välj så hackar hela "välja bild" skärmen fast, och inget går att trycka på i den rutan. Går inte ens att kryssa ner skiten. Inte minimera heller för den delen. Vad är det här för hyss? Varför ska det alltid krångla just för mig?! Den frågan har jag ställt mig själv varje gång det händer något som inte funkar sådär helt plötsligt. Men kan aldrig svara på den frågan.
Jag måste fixa det här. Annars lägger jag ner, vem vill se inlägg utan bilder liksom? Svar: Inte en enda kotte!
Ska iallfall äta go' kvällsmat nu efter träningen. Sitter just nu här nyduschad och satt på mig myskläderna.
Nej, nu ska jag ut i köket och äta melon bl.a. Hihi mums!

Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: hihi ja :)

2011-03-08 @ 20:25:10
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: anonym

men lägg upp bilden på facebook om du har de, kopiera bilden där i från & sen ta bort bilden.

2011-03-09 @ 07:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0