SÖNDAG

Detta är första gången på länge som jag tycker om söndagar. Jag vet inte varför, men jag har inget emot av att helgen snart är slut. Haha, konstigt.
Nu går vi bara en vecka till sen har vi långhelg. Är alltså lediga nästa måndag och tisdag som sagt.
Oj, klockan är bara lite över halv 12. I vanliga fall så brukar ju jag gå upp nu men idag så är jag redan klar vid det här dagset!
Ska ladda över lite musik på syrrans Mp4 nu. Min har kraschat. Nej, men jag vet inte vad som har hänt med den. Den är fulladdad och går att starta, men sen händer inget mer. Ingen bild kommer fram eller något.
Jag har kommit på en sak. Gud vad tråkig jag är. Skriver bara om allt ointressant och tråkigt som händer. Men jag har verkligen inget att skriva om. Ska kanske börja komma med lite tips till er på saker och produkter?
Eller vad säger ni? Hjälp.

Kommentarer
Postat av: marinathereséfransson

sv: Samma här, dessutom är det bara så sjukt onödigt att lära sig :)

2011-03-06 @ 14:33:26
URL: http://baramarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0