SEMLANS DAG

MEN DET VAR DÅ FASIKEN! NU KOMMER DET DÄR ATT BILDER INTE VILL LADDAS UPP IGEN! JUST PRECIS NÄR JAG BÖRJAT FÅ TILLBAKA BLOGGLUSTEN OCH NÄR LÄSARNA FALLER IN!
Aja.. Ni har väl inte glömt bort att det är semle dagen idag? Har proppat i mig 5 st redan detta året. Man fick semla idag i skolan. Ska äta semla sen ikväll här hemma också.
Kom hem från skolan rättså nyss, ska strax äta och fixa mig inför träningen!
Vilken underbar dag det är idag alltså. Soligt och fint, nästan all snö är borta. Finns väl lite små högar här och där, men inte på vägar och sånt som tur är. Men satan i gatan vad det blåser ute! Sikken motvind det var när jag cykla hem. Det känns allt rejält i benen då!
Vi hörs. xx

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

det ska snöa i morn o på torsdag :( iaf enligt SMHI

2011-03-08 @ 15:44:13
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Minnie

ni dag har varit bra :D

2011-03-08 @ 19:42:56
URL: http://finest.se/minniewinnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0