NITAR

Har glömt att säga det, men igår kom några shorts hem hit. Två stycken köper vi och resten skickar vi tillbaka.
I Juni så kommer ett till par jeans shorts, mellanblå är dom. I Juni också, jätte långt dit ju. Men det var slut i lager just nu.
Iallafall till saken.. Har tagit loss mina nitar från mitt gamla nitbälte, ska pynta ett av jeans shortsen med dom.
Riktigt fräckt med nitshorts i sommar! Ett problem bara, nitarna räckte inte till. Attans! Det var nästan så att det räckte till en bakficka. Ska sätta dom på bakfickorna.
Men mamma ska försöka hitta några nitar att köpa löst. Gud vad snygga dom blir när det blir klart!
Nu ska jag sova. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

jag har hundra nitskärp :D synd att jag använder dem :L haha.

2011-03-20 @ 15:30:27
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0