NEW IN

Armbandsklocka Regal - Ur&Penn

Örhängen - Glitter

Ringklocka - Glitter
3 saker utav det som köptes idag.
Sitter och lyssnar på Coffey Anderson och bara lever livet. Grymt!
Blir riktigt god mat senare, och troligtvis datan hela kvällen också.
Imorgon ska jag dra ut på altanen och sola om det är lika skönt och fint väder som det har varit idag!
Måste plugga imorgon med. Dumma SO!
Kikar runt på lite kläder, föredrar hellre det än att gå i affärer. Faktiskt. I stort sett alla tjejer älskar att shoppa men jag älskar inte att shoppa.. Visst är det kul när man hittar massa fina saker. Men jag blir uttråkad direkt. Tycker det är skit tråkigt att gå i affärer om jag ska va ärlig. Haha!
Har ju som sagt varit på Överby idag. Hittade dock inga kläder, men lite andra saker fick jag med mig hem iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0