HELG ÄR JU RÄTT NICE ÄNDÅ

Riktigt bra fredag än så länge enligt mig. Hade super kul i skolan. NO provet gick förvånansvärt bra, hoppas jag.
Vet ju inte resultatet än, men jag svarade iallafall på alla frågor förutom en och jag var ganska så säker på att jag svarade rätt på frågorna faktiskt. Provet var faktiskt lätt. Haha.
Hade SO idag med. Och varför varför varför ska vi få en skit svår uppgift nästan varje vecka. Kan man inte bara jobba normalt istället för att få svåra uppgifter hela tiden? Det har jag börjat undra i SO'n alltså..
Hoppas på att det blir en lika bra fortsatt fredag.
Vill ni veta en sak? Aja, ni får veta det i vilket fall som helst. Men vi ska äta tacopaj idag! Jag är såhääääär glad!
Mina syskon har aldrig gillat det förut, men nu tydligen, så gör dom det. Bara bra ju!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0