DAGENS VAL

Fick en kommentar ifrån anonym, att jag kunde lägga upp bilder på facebook och kopiera dom därifrån och klistra in här och sedan ta bort bilden på facebook. Men nej, det vill jag inte göra. Vill inte ha en massa sånna bilder på facebook, och jag vill inte göra det så komplicerat! Det ska funka normalt, alltså att ladda upp bilder precis som vanligt på bloggen!
Verkar som om ni missat att jag finns på facebook? Iallafall anonym, den skrev "lägg upp på facebook om du har det". Med detta menar jag alltså, kolla gärna in min facebook. Julia Anna Karlsson.
Om ni vill så kan ni gärna säga vad ni heter där också, kommentera här om det. Skulle vara intressant och få veta vilka som läser min blogg sådär ni vet.
Aja. Ska ta och äta nu. Slutade för en timma sen, hade följe med Kajsa hem i ett ruskigt väder!
Nu börjar vintern ta över igen.. Eller kanske inte, men det känns nästan så. Det snöar nu, och regnar. Solen tittade fram imorses, och då var det fint väder. Sen fram mot dagen så blev vädret förjävligt! Detta ogillas big!
Träning ikväll sen med, ute!! Hur ska detta gå? Kul och springa när man inte kan hålla ögonen öppna riktigt för att det snöar och regnar såppas mycket. Ne, inte sådär jätte kul direkt. Känner absolut inte för och träna ikväll, men det får väl gå..

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

Godmorgon!

allt bra idag? :)

2011-03-10 @ 08:37:09
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: anonym

byt till någon annan bloggaddres

2011-03-10 @ 11:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0