BILDLÖST

Precis fått i mig lite mat. Snart blir det solsidan!
Jag som skulle sitta ute på altanen och sola idag, men det blev inget med det. Vet faktiskt inte varför, det blev väl aldrig av bara.
Sen skulle jag ju pluggat också, och det lyckades jag ju inte heller så bra med.. Kan säga att jag inte ens kollat på läxorna. Fy mig!
Ska försöka bli klar med SO'n idag. Iallafall komma lite längre än vart jag är nu.
Imorgon kväll så är jag inte hemma, så kan inte blogga. Hinner bara blogga efter skolan.
Ska nämligen till Mossbrott med laget så ska vi få lyssna på några experter om kost och sånt. Kommer hem runt 21.00 imorgon då.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

Ville bara säga att jag hoppas att du har haft en bra helg och nu vill jag önska dig en bra start på en ny vecka!



kram :)

2011-03-20 @ 21:14:16
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l

Ville bara säga att jag hoppas att du har haft en bra helg och nu vill jag önska dig en bra start på en ny vecka!



kram :)

2011-03-20 @ 21:15:00
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0