BILDER VILL INTE LADDAS UPP IDAG *SUCK*

Jösses, vad har hänt idag? Har jag blivit länkad eller något någonstans? Vilken besöksskillnad och kommentarerna har varit fler än vanligt. Tack kära ni!
Har svarat på varenda kommentar som ni skrev på min blogg, men det verkar inte som att alla kommentarer jag skrev till er för att svara skickades.. Men jag vet inte. Vi får hoppas på det!
Klippte ju mig förut. Eller ja, toppade rättare sagt. Vill ni veta hur mycket jag egentligen behövde bli av med?
Håll i er.. Ca 10 cm!! Nej usch, fy fy fy. Aldrig att jag klipper av 10 cm från mitt hår, men det behövdes ändå egentligen. Så slitet som det är. Men hon klippte ca 4 cm kanske. Det fick hon lov att göra.
Har fått lite tips nu hur jag ska vårda mitt hår bättre, har ju väldigt tunnt hår och jag tvättar ju håret i stort sett varje dag nästan, pga träning oså. Plattar det varje dag också, men jag ska börja använda mitt värmeskydd nu med som jag aldrig testat förut. Vet inte varför egentligen. Och jag behöver ju faktiskt inte platta varje dag heller. Inte nödvändigt! Ja, ni kanske inte ville veta såppas här mycket om just mitt hår?! Skulle inte tro det, så nu säger jag godnatt! Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0