NU ÄR DET SOMMAR

1 juni! Nu är det sommar på riktigt. Dock har det nästan varit sommar i en månad redan, varm vår med andra ord.
Ska lägga mig nu, är jätte trött efter en skoldag och sen träning. Har varit och tagit ID kort idag med.
Haha, vi var bara ungefär 8 st på träningen idag, vi är annars runt 20 st eller mer. Vart har alla tagit vägen?
Kollade nyss på Big Brother med, åh vad jag älskar det! Synd bara att det är final redan på söndag och det är ju slut då.. Förövrigt så åkte Sara ut idag, det blir en riktigt grabb final. Hm vem håller jag på?! Inte Peter iallafall, men Simon eller Martin. Vet faktiskt inte.
Nej nu ska jag sova, ska va med Gabriella imorn och så måste jag klippa gräset. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0