WEEKEND

Nu är jag sur! Min riktiga kamera har kommit tillbaka, och det är jag väl glad för.
Men när jag ska föra över bilder till datan, så går inte det. Ingenting händer! Och vad nu då?
Ska jag skriva bildlösa inlägg hela tiden nu? Ne, det kommer inte på fråga! Ska fråga pappa vad felat kan vara. Skulle inte förvåna mig om jag har glömt att sätta i sladden eller något, men denna gången har jag faktiskt gjort det!
Äntligen helg Men helgen är snart över ändå, så kommer en ny vecka, så kommer helgen snart igen.
Det går så otroligt fort nu! En hel skoldag känns som 1 timma ibland.
Ska bara mysa framför tvn ikväll med godis och semla. Hihi!
Ska försöka greja med kameran nu, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt att det inte går att föra över bilder!

2011-01-28 @ 19:19:16
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0