5/1

Någon random bild bara.
Inte så mycket kvar utav dagen, jag gick upp runt 1 så.
Ikväll får vi lite gäster hit, vi bor grannar med dom när vi campar i Kungshamn. Spelade sequence med dom där en gång. Det är ett slags kortspel för er som inte vet, och så ska man ha en slags spel plan till det också.
Så vi ska nog spela det ikväll också. Skit kul!
Jag kommer ju inte blogga något ikväll då, kanske när dom har åkt hem. Det beror på när.
Imorgon så sa jag troligtvis va med några, bara en person kvar som vi behöver prata med.
Hoppas hoppas hoppas att det går!
Ja, så om det blir något med det imorgon, så kommer jag inte blogga något på dagen eller kvällen då heller.
Kanske på morgonen, och kanske sent på kvällen. Jaja, vi får se helt enkelt. Ha det bra! ☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0