TORSDAG.. SNART HELG JU

Hej där! Sitter och äter lite vindruvor. Har ätit hur mycket som helst efter jag kom hem från skolan förut.
Har nog fått ett sockerbehov tror jag, men är mest sugen på frukt och glass som tur är.
Jag ska faktiskt äta glass sen, hehehe.
Kan ju säga att träningen igår satte sig verkligen i hela kroppen. Det bara värker överallt på mig!
Mest på framsida lår. Usch usch. Inte kul det där, men som tur är så går det ju över efter några dagar.
Blir lite plugg ikväll. Hade helt glömt av engelskan som vi fick i måndags eller något. Har glosor som är tills imorgon på det, och jag har helt glömt bort det. Hm.. Vi får väl se hur det går.
Nej, nu ska inte jag dröja på eran tid. Ha det gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0