TORSDAG 6/1

Hejdär. Kom hem från Gabriella för inte så längesen. Elin åkte hem runt 20.00 så efter det har jag och Gabriella bara kollat på tv. Dom andra 2 kom ju inte, den ena skulle troligtvis till Gbg. Och den andra.. Ja, om man vaknar kl 18.00 så är det väl inte så stor idé att komma sen. Haha!
Ska va med Gabriella imorn med, vi ska iallafall fram till ICA har vi bestämt. Vi rabbla upp massa saker förut som vi var sugna på. Som donuts t.ex.
Syster var på väg att ladda ner Messenger 2011 förut, men jag hann stoppa henne. Bara ett litet tips, om ni gör det så kommer ni ångra er. Ingenting är sig likt. (Jag har sett bilder).
Är lite smått irriterad på vissa saker just nu, på dåligt humör antar jag. Så jag tror inte att jag bloggar något mer idag, ska inte vara uppe allt för länge heller så.
Ni får ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Alltås, hur fan kan man vakna runt 18:00 !? haha, dumma Charlie.

2011-01-07 @ 08:08:35
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0