TISDAG

Funkar inte att ladda upp bild nu, så det får bli ett bildlöst inlägg. Tråkigt, jag vet!
Fick förresten tillbaka våra matte prov idag som vi gjorde innan lovet. Är riktigt stolt faktiskt, haha. Högsta poäng är 40, och jag fick över 30, har aldrig fått det förut. Och jag som tyckte att detta provet var skit svårt.

Träningen gick bra, fast det var en stenhård träning. Hade spelarmöte efter, pratade om A-lagen och sånt. Ska troligtvis ha ett U-lag också, för vi är så många. Så det blir nog bra. Pratade om en massa annat också, det är en till tränare med nu. Han är jätte bra.
Ska verkligen skärpa mig nu, måste försöka hålla mig till bra mat och inte massa skräp som det vanligtvis blir.
Jag vet att jag inte kommer hålla detta, men jag ska försöka. Har ni tänkt på en sak? Om man tänker positivt på allt, så mår man mycket mycket bätte oavsett om något är jätte jobbigt. Jag har alltid tänkt negativt på allt, men nu har jag skärpt till mig lite med det och växt upp ang. den saken. Nåja, tråkigt inlägg det här blev.
Fryser ihjäl här, så nu ska jag krypa under mitt varma täcke och sova. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

GODMORGON!

Hoppas att du får en härlig dag! :)

2011-01-12 @ 08:55:21
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0