SÖNDAG..

Hej på er! Kikar runt på bloggar och lyssnar på lite skön musik.
Åt nästan hotellfrukost idag. Mamma hade gått upp tidigt och fixar i ordning bacon och äggröra. Mumma!
Har matte som jag ska plugga idag. Ska va med Gabriella med, men det blir nog lite senare.
Skola imorn också ja.. Buhu! Har bad på idrotten denna veckan, det gillas inte från min sida!
Men har ju det där med hålet i handen, så jag kan nog inte vara med i vilket fall som helst.
Det gör ondare nu än vad det gjorde för någon dag sen, och när jag får vatten i såret så svider det som attan!
Och tänk när jag får klår i det då. (Stavas det så?)
Aja, vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

det stavas klor. haha :p

2011-01-23 @ 15:01:29
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0