PLUGG EN LÖRDAGSKVÄLL..?

Förlåt för bloggtorkan nu ikväll. Men jag har varit så duktig så jag har suttit och pluggat SO hela kvällen.
Fast har ju kollat på tv & ätit godis samtidigt, såklart. Fångarna på fortet gick ju förut så det missa jag inte!
Håller på och kollar på en film på Tv4 nu. My best friends girl. Så ska fortsätta kolla på den nu.
Förresten! Min kamera är ju inne på lagning, men jag har fått låna ett kamerahus av en affär här i Vara.
Det är alltså exakt likadan kamera som jag har. Men vi funderar på att köpa den här kameran som jag har lånat, istället för att betala den där förbaskade lagningen. För att köpa den som jag lånar är ungefär dubbelt så mycket billigare som att betala lagningen. (Pappa känner han som vi fick låna kameran av, så därför får vi köpa det..)
Men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag kila, vi hörs imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; låter bra! ;>

2011-01-15 @ 23:00:23
URL: http://eliyyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja=D allt bra?

2011-01-16 @ 11:34:02
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0