PÅ LAGNING

Har varit med Gabriella hela dagen. Spelade kort i stort sett hela tiden. Har liksom blivit besatta av det.
Min kamera var ju inte snäll mot mig ni vet, så pappa åkte till en som han känner som jobbar med kameror.
Och kameran ska in på lagning! Fasiken också.. Nåja, det är väl bra att den blir lagad. Men vi har ingen lust att betala den summan nu efter jul.
Såg precis att mina läsare har trillat ner lite, men det är väl inte så konstigt nu när jag har bloggat så fruktansvärt dåligt. Men som sagt, jag var ju förbannad på min kamera och orkade inte blogga.
Men jag ska försöka så det blir som vanligt igen. Ni får ha det bra, så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0