HEADACHE

Har tyvärr inte orkat blogga idag. Hade sån huvudvärk sista lektionen idag, men jag klarade mig igenom den iallafall.
Åkte hem och åt, sen har jag bara legat i soffan med en filt över mig. Men nu har jag ingen huvudvärk alls, det var la tur det.
Jösses, redan måndagen är över. Bara denna veckan + nästa vecka kvar, sen har vi sportlov! Går så fort.
Inte längesen det var sommarlov, men nu är det inte långt kvar tills nästa sommarlov heller. Eller jo, på sätt o vis. Men det går ju så fort så.
Nåja, har inte något att berätta alls. Så jag tycker inte att det är någon stor idé att jag bloggar något mer idag.
Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Vad härligt att höra :)

2011-01-31 @ 22:54:51
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0