FÖRSTA FÖR I ÅR

Första inlägget för i år!

Nyårsafton:
Shit, det känns inte som att 2010 redan är över och att det nu är 2011. Helt otroligt, men rättså skönt ändå!
Fast nu är jullovet snart slut, på tisdag så är det en veckan kvar. Surt..!
Spenderade nyår hos Gabriella som ni vet, vi hade sjukt kul. Firade 12 slaget med hennes familj och fick iväg några raketer upp i luften iallafall. Det blåste storm och det regna så det var inte så lätt, och snön är typ borta nu så det mesta är is ute nu. Jag och Gabriella gick iallafall fram runt 00.30, kolla o lite så.
Jag är hur trött som helst nu, inte så där jätte konstigt heller. Vi somna ca 06.00.
Och som man mår idag.. Ja, jag antar att det är det man faktiskt förtjänar att må idag. Haha åh, jag mår piss..
Idag:
Vi åt frukost 15.00 idag också. Gabriella & Erika har varit här nu på kvällen, vi bada i badtunnan och rulla oss i snön.
Mysigt det! :)
Min kamera hade ju damp som jag sa, och det har den säkert fortfarande. Så det blev inga bilder från nyår, buhuhu!
Får ta och prata med pappa om det, och bilder på outfiten kunde jag ju heller inte ta då. Men jag tog med Gabriellas kamera, och så fort hon har skickat dom på msn så ska ni få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0