DAGENS VAL

Stickad tröja ifrån ginatricot.

Oj, har glömt av att blogga när jag kom hem från skolan. Har suttit här ett tag faktiskt.
Skolan gick hyfsat snabbt ändå, cykla hem efter det och käka, fota lite också.
Ska nog ut och gå med pappa senare, måste få upp pulsen en liten aning, så jag inte är helt död imorgon på träningen. Har spelarmöte efter träningen imorgon med, så det tar lite tid innan jag kommer blogga imorgon.
Det var föräldramöte om fotbollen igår, och vi får se hur det blir. Just nu så är det väl lite si så där med det det.
Men det blir nog bra tillslut får vi hoppas. Funderar på att göra mig en god vanilj milkshake nu, får tänka på detta!
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0