ÅRETS FÖRSTA SEMLA

Åt min första semla för i år igår kväll! Mandelmassa i.. Föredrar vaniljkräm. Hehe.
Förlåt förlåt förlåt, har inte bloggat något idag. Jag vet, jag är sämst. Men jag har ingen lust, har haft annat för mig idag.
Förresten, vi har köpt ny soffa idag. Har länge letat efter en, den som vi har nu har vi haft i alla år och den är hur sliten som helst. Så om några dagar står en ny, fin och go soffa i vårt tv-rum.
Ikväll så ska jag vara så hygglig mot familjen att jag ska göra milkshake till efterrätt. Mumma!
Får se vad det blir för smak, syster skulle också vara med mig och göra det tydligen. Aja.
Pappa har lämnat in min kamera igen, för med lånekameran så funka det att ladda upp bilder men inte med min kamera. Så nu får vi hoppas att min kamera blir bra & att allting funkar när den kommer tillbaka.
Tycker att det är rätt dåligt att när man har lämnat in något på lagning, och när man får tillbaka den så är det något annat som är fel.
Men så länge så tar jag kort med lånekameran. (Det är fortfarande exakt samma kamera som jag har).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0