2 DAGAR KVAR

Ojdå, jag som skulle gå upp klockan 9. Det klarade jag inte. Gick upp runt 12.
Ska iallafall gå upp kl 9 imorn, och då ska jag bannemej göra det också!
Det blåste och regnade som tusan i natt, men är det inte underbart att somna till ljudet av regn? Det tycker jag iallafall.
Ska snart gå iväg till Gabriella, gör det så fort jag är klar med allt är på datan.
Och på tisdag börjar skolan ju.. Jag är inte sugen på det asså, har absolut ingen lust att gå upp tidigt varje morgon nu.
Fast det är ju inte så långt kvar till sportlovet som tur är. Så fyller ju jag år nästa månad också!
Håller på och fixar med en bild nu, eller många bilder rättare sagt. Ska sätta ihop dom, kanske visar den innan jag drar eller så får ni se den senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0