12/1

Bild från igår. Härligt att ögonen blir gråa när man tar bort dom röda ögonen på photoscape, åh det ska ju vara den riktiga färgen!
Dagen har varit hyfsat bra, har gått rätt segt men vi slutade tidigt idag tack och lov!
Ska kolla på fotbollskor med pappa sen, mina är snart för små. Missar träningen också, har lite saker och göra + att jag inte tränat på länge då är ju inte min kondition på topp precis, och eftersom vi ska ut och springa på träningen idag så kommer ju jag inte orka ett skit då. Så jag får träna upp konditionen här hemma innan så är jag med nästa vecka. Nu ska jag ta något och äta, är vrålhungrig. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

hade du inte skrivit att ögonen blir gråa så hade jag inte märkt de :)

2011-01-12 @ 14:56:56
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0