-

Ja, så här är det. På bilden idag, så gick jag med en penna helt normalt. Fast hade blyet mot handen, och så när jag gick förbi varje bord så "skrapa" jag andra änden i det. Och när jag kom till mitt bord så skulle jag göra det där också, men så träffar jag bordskanten istället.. Det är ju en på miljonen att jag träffar en 2 cm hög bordsplatta. Men det gör jag, och så kollar jag på handen. Och pennan sitter i min hand! Det är helt sjukt, och det läskigaste var ju och ta ut pennan ur handen. Asså, nu var det ju inte så att pennan har gått igenom, hahaha. Utan blyet satt i min hand och pennan bara hängde ur min hand. Fasen vad jag skaka, ingen visste vad som hade hänt då för jag sa inget, men sen så kom en person till toaletten där jag va. Så undra ju han vad jag hade gjort, så berätta jag. Så kom läraren sen också, jag ringde till mamma så hämta hon mig och vi åkte till vårdcentralen.
Det var ju inget farligt eller så, men något liknande har aldrig hänt mig förut. Eller jo, kanske örat då.
Men det gjorde inte ont eller något alls, det bara var så himla otäckt. Tänk er och ha en penna hängandes ur handen liksom. Usch!
Men doktorn sa att det var inte farligt, gjorde bara rent och fick ett stort plåster. Men det ska nog bli bra, det kommer ju läka nu.
Skrev mycket om det här nu, men hoppas ni orkar läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0