HELGEN KVAR

Åh, vad vill det här mig? Jag hatar bloggen! Inget vill som jag vill, ska lägga ner den här skiten snart. Mest pga bilderna! Det vill ju inte laddas upp!
Förlåt för att jag blir på världens dåliga humör, men hur kul är det när jag gör bildlösa inlägg? Ne, inte så speciellt kul.
Kan ju iallafall säga att vi hade hur kul som helst igårkväll/natt. Höll oss vakna hela natten också, inte trötta ens en gång. Man borde ju nästan bli det när man sitter och tjötar med massa goa personer i soffan. Men nix.
Hade jätte kul iallafall!
Kom hem klockan 8 imorses, gjorde i ordning mig och åt sen gick jag och la mig. Gick upp 14.30.
Ja, sen har jag inte gjort något alls. Hälften av dagen var awesome (dvs natten) och dagen var väl sådär. Haha!
See ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0