SUNDAY, YOU SUNNY DAY

Hellu. Hur är det med er? Jag är riktigt trött, är väl inte så konstigt när man somna kl 5 imorse.
Men vi hade sjukt kul igår kväll/natt! Jag ska visa lite bilder senare.
Och förresten, förlåt för att jag aldrig gör det jag lovar här på bloggen. Jag menar, att jag inte har lagt ut bilderna sen innebandy turneringen i torsdags. Men jag kanske kan göra det sen. Om det funkar vill säga.
Åh, det är söndag idag ju. Skola imo... Nej vänta, det är ju lov! Gud vad härligt! Har inga större planer direkt inför veckan. Men det kommer nog förhoppningsvis.
Har inte gjort något alls idag sen jag kom hem från Kajsa, och ska fortsätta med det resten av dagen/kvällen.
Blir väl datan och tv antar jag. Imorgon blir det andra grejer, ska iallafall vara med Gabriella. Tror att jag tar en liten springtur också, får se om jag har någon lust imorgon. Just nu känns det som att jag inte kommer göra det, men aja.
Pappa sa att jag skulle städa mitt rum imorgon med *suck*. Men när han drog sitt finger längs hyllan osv så kom det med en hel damm. Så jag tror nog att jag får damma och torka av lite åtminstonde.
Hörs sen beauties! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0