SPORTLOV

Underbart! Äntligen lov! Kommer ha en hel drös med roligheter på lovet.
Skolan var riktigt rolig idag faktiskt. Åkte fram och handla med mamma för ett tag sen, handlade godis till imorgon.
Jag, Sofia och Hilda skulle köpa lite var och ta med till Kajsa imorgon.
Fast köpte lite till mig själv idag med, hihi. Bara en dricka då men.
Ska inte vara uppe så värst länge idag, eftersom det förmodligen inte lär bli någon sömn imorgon natt.
Aja. Snö, snö och snö. När ska detta ta slut? Har snöat ännu mer inatt och det håller på fortfarande. Och satan så halkigt det är ute. Nu är jag otroligt trött på det här förbaskade snön! Nu vill jag ha sol & värme, som alla andra antar jag?! Verkar som att det har snöat mer på dom flesta ställen i Sverige, eftersom många bloggare hit & dit har informerat om det. Hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: marinathereséfransson

sv: Jag med, är så sjukt glad att jag har hittat dem! Jag köpte mina på scorett, men de finns att beställa på junkyard också :)

2011-02-11 @ 21:58:55
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härligt med lov :)

2011-02-12 @ 12:53:26
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0