SÖTT

En liten söt bild på Elin och Gabriella från i onsdags!
Nemen ser man på. Bloggen har lust att vara snäll mot mig idag minsann. Nej, men det är nog så att när jag har uppe för mycket grejer på datan som jag håller på med samtidigt som jag ska ladda upp en bild, så dampar det.
Och just nu har jag bara uppe bloggen. Så då funkar det. Menmen.
Min morbror fyller år idag, så vi var hos han förut och åt mat och fikade. Mysigt!
Har inte hunnit med något mer idag. Solsidan ikväll kommer nog vara det roligaste på hela dagen! Hoppas att detta avsnittet är minst lika roligt som förra, haha!

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Seee vad fin jag är! Hahahaha, kolla vad Elin skelar!! :p

2011-02-20 @ 22:24:22
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0