SISTA DAGEN PÅ VECKAN

Åh, vad sur jag blir. Det går inte att ladda upp bild. Så det får bli bildlöst nu.
Fick med mig lite saker hem ifrån Överby, bl.a joggingskor som jag var tvungen att ha nya. Tänkte visa er ringen som jag köpte, men eftersom det krånglar med att ladda upp bilder så får ni se det imorgon.
Ska snart se på solsidan och just nu kollar jag på 90210 ♥. Awesome!
Skola imorgon, usch. Fast det är bara en veckas plugg kvar, sen har vi sportlov i en vecka.
På torsdag har vi innebandy turnering skolan. Det är sånt varje år. I 7an har man innebandy, i 8an har man handboll och i 9an har man volleyboll. Tar nog med systemen, så det blir antagligen en massa bilder ifrån det.
Och på lördag så drar jag och några kompisar till Kajsa och partajar! Stannar där över natten också. Kul kul!
Nu ska jag dra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lovisa :)

vilka var det som skulle till Kajsa ? :)

2011-02-06 @ 20:21:11
URL: http://www.ppeace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0