SICK HOW THIRSTY

Bild från igår.
Ser man på, blir ett inlägg nu ikväll iallafall. Är helt klar för att gå och lägga mig så ska göra det snart.
Är hur trött som helst efter denna kväll. Har haft ganska kul ändå. Åt ju pizza först, sen aktiviteten.
Och aktiviteten var att vi skulle bowla, så det gjorde vi från 20.00 - 22.00.
Det är helt sjukt hur törstig man kan vara som jag var förut. Drog i mig ett glas vatten på bowlingen, och kanske 3 glas när jag kom hem. Vatten är det bästa som finns när man är sådär super törstig, det är då det smakar som bäst!
Vill nog åka till Vedum och se på cup imorgon egentligen, men jag orkar inte och jag har ingen lust att gå upp tidigt och åka dit. Men vi får se hur det bilr. Kanske drar dit sen när jag har vaknat, vi får se imorgon.
Ska bara kolla facebook en snabbis, sen ska jag sova som en stock! Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0