REDAN HELG

Har inte hunnit blogga något idag (samma gamla vanliga ursäkt). Haha nej, men jag har bara inte bloggat. Så är det.
Redan fredag kväll, veckan har gått super fort ju. Har iallafall varit en toppen vecka! Helgen blir nog lika så.
Iallafall imorgon, på söndag har jag inget planerat.
Jag måste tyvärr säga det, men jag hinner nog inte blogga något imorgon. Kanske på morgonen. Ja, på morgonen.
Jag ska upp någolunda tidigt imorgon, för jag och en tuff brud ska dra till Alléhallen och kolla på Varacupen.
Är där i stort sett hela förmiddagen och eftermiddagen. Klockan 18.00 så ska vi äta pizza på Bistro med laget!
Sen klockan 20.00 ungefär så har vi någon hemlig aktivitet med laget, den håller på till ca 22.00.
Så, vi får se ifall jag hinner blogga. Jag kan gå upp lite tidigare bara för eran skull, så jag hinner att blogga. Låter väl bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0