ONSDAG

Nej, nu får jag ryck. Jag blir så sur, varför vill bilderna inte laddas upp!? När jag väljer en bild, så stannar hela "välja bild" grejen upp, och det går inte att trycka på något i den rutan. Så det går ju inte att ladda upp bilden då. Åh!
Får väl försöka greja lite med det sen.
Har inget kul för mig idag, blir väl bara att sitta här hemma. Är hemma själv hela dagen också, mamma jobbar & dom andra är i Skövde och badar.
Fast kanske drar till Gabriella sen, Elin är där också. Sen måste jag prata med Kajsa inför morgondagen med, nightball och det där. Ska ju dit imorgon kväll (20.00) och stannar hela natten till 08.00.
Försökte fixa mobilblogg till mig igår med, men det går inte för att i min förra blogg så hade jag det där & då hade jag ju mitt telefonnummer på den. Och det numret är fortfarande kopplat till den bloggen, så jag kan inte ha det numret till den här bloggen jag har nu. Och jag har ju inte 2 nummer heller. Så det blir inget med det.
Kanske kan man ta bort så numret inte är kopplat till den andra bloggen? Men det vet jag inte hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0