LÖRDAG

Väldans vad bra jag bloggar nu för tiden. Knappast.
Träningen på förmiddagen idag, sen drog jag hem och duscha & gjorde i ordning mig. Efter det åkte jag fram till Alléhallen och kolla på Varacupen med Hilda och Lovisa.
Sitter just nu och kikar på 90210 på datan. Gaaaaaaah, blev överlycklig igår när jag fick reda på att säsong 3 redan hade kommit ut. Men hade aldrig sett det på tv och det går inte där, vad jag vet (?)
Så hittade jag en sida där avsnitten från säsong 3 är. Gud så glad jag blev. Jag älskar 90210.
Nåja, blir pizza ikväll & semla senare. Mums! Förövrigt så blåser det storm här.
Ja, vi hörs senare. Tror att jag drar till Gabriella sen. ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

90210 är bra :)

2011-02-05 @ 18:36:46
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0