GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Gudars, bjuder på en riktigt gammal bild på Erika, Gabriella och mig. Ja, ni ser ju datumet!
Alla hjärtans dag idag. En helt vanlig dag för mig iallafall. Hoppas att ni andra har kul och gör något speciellt kanske!
Själv sitter jag hos Gabriella just nu och vi har inget kul för oss här inte, hennes lillasyster gick just fram till ICA.
Jag sitter vid datan och Gabriella smsar. Kul! Eller inte. Kan inte kolla på tv här för den delen heller, den kan sprängas. Haha, ja det är sant!
Men vi får väl hitta på något roligare snart. Nåja, nog om det.
Vi hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

glad alla hjärtans dag :)

2011-02-14 @ 16:40:26
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0