BRAINFREEZE

Spotify är igång, yes. Vill bara glömma bort tanken på att jag har en massa massa plugg som jag behöver ta tag i. Inte kul det där!
Får såppas här mycket jobb nu första dagen efter lovet. Inte okej!
På tal om första dagen efter lovet, ja.. Det var rättså kul ändå faktiskt. Förutom att jag var bedrövligt trött i mitten av dagen eftersom att jag somna alldeles för sent igår. Kunde bara inte somna.
Har det börjat bli super kallt hos er nu igen också? När jag lämnade huset här imorses så var det hela -14 grader!
Det var verkligen så man fick brainfreeze.
Nu får jag fortsätta med mina tråkigheter så hörs vi senare. Right?! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv vsg:D

2011-02-23 @ 19:01:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0