BAD MAKEUP DAY

Bjuder på en bild från veckan.
Har värsta bad makeup day idag asså, fick ryck imorses för inget ville som jag ville. Så jag hade en kvart på mig att fixa håret, ta på mig och äta efter jag hade sminkat mig. Paniken bröt ut, ja!
Fast jag hann iallafall bli klar i tid.
Har ingen blogg lust heller, men jag gör det för eran skull. Äntligen helg iallafall!
Skolan va rätt awesome ändå! Träning imorgon 10.30. Surt! Orkar inte ta mig upp på en lördag, men det får bli så.
Efter träningen så sticker jag nog fram till Alléhallen och träffar några där & kollar på varacupen.
På söndag drar familjen till Överby tror jag, och kollar på joggingskor & lite annat. Måste ha ett par nya.
Drar till Gabriella sen ikväll. Ha en bra fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0