TODAY

HEY
Nu får jag ta och skärpa mig asså, jag bloggade inte igår heller.
Men jag hann inte, hade super brottom på morgonen.
Och när jag kom hem från skolan så åkte jag på match nästan direkt igen.
Jag var inte med, är fortfarande förkyd. Skit!
Matchen gick inte så bra heller.. Förlorade med något, kommer inte ihåg.
Och vi som var oslagbara på hemmaplan.. Haha.

Behövde inte stressa idag. Skolan var väl okej.
Jag och Hilda satt helt ensamma i matsalen ett tag, haha.

Åkte lite longboard förut, ramla en gång. Slog i handleden så nu gör det ont så fort jag rör på den. Perfekt..
Blir ingen träning för mig idag heller. Förkyld fortfarande som sagt.
Får se vad jag hittar på istället, men blir nog troligtvis datan resten av kvällen.

Ha det bra!


Outfit
Det ser ju stört ut.. Men tröjan ska vara mer grön, blev konstigt med redigeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0